تعهد حریم خصوصی روبیت

ما فقط کمترین اطلاعات لازم را درخواست می‌کنیم، فقط آنچه را که فکر می‌کنیم برای انجام کسب‌وکار، یا برای معامله خاص ضروری است، جمع‌آوری می‌کنیم.

 

هدف این خط‌ مشی مشخص کردن اطلاعاتی است که جمع‌آوری می‌کنیم، چگونه از آن استفاده خواهیم کرد و چگونه نخواهیم کرد. این سیاست متأسفانه طولانی تر از آنچه ما می خواهیم است، اما ما باید بدون ابهام به تمام موارد مربوطه رسیدگی کنیم. 

 

این سیاست حفظ حریم خصوصی به سه بخش تقسیم می شود:

 

بخش اول – اطلاعاتی که روبیت جمع آوری و کنترل می کند

این بخش به نحوه جمع‌آوری و استفاده در مورد بازدیدکنندگان وب‌سایت، مشتریان بالقوه، کاربران محصولات و خدمات و سایر افرادی که از طریق فرم‌ها یا آدرس‌های ایمیل منتشر شده در وب‌سایت‌ روبیت تماس می‌گیرند، می‌پردازد.

 

بخش دوم – اطلاعاتی که روبیت از طرف شما پردازش می کند

این بخش به نحوه رسیدگی به داده هایی می پردازد که هنگام استفاده از محصولات و خدمات روبیت به ما سپردید، یا زمانی که هنگام درخواست پشتیبانی مشتری، هرگونه اطلاعات شخصی یا محرمانه را با ما به اشتراک می گذارید.

 

بخش سوم – عمومی

این بخش به موضوعاتی می‌پردازد که به هر دو بخش اول و دوم مرتبط هستند.

 

روبیت چه اطلاعاتی را جمع آوری می کند؟

ما فقط در صورتی اطلاعات مربوط به شما را جمع آوری می کنیم که برای اهداف خدمات دهی به اطلاعات نیاز داشته باشیم. روبیت تنها در صورتی اطلاعاتی در مورد شما خواهد داشت که (الف) شما اطلاعات را خودتان ارائه کرده باشید، (ب) روبیت به طور خودکار اطلاعات را جمع آوری کرده باشد، یا  روبیت اطلاعات را از شخص ثالث به دست آورده باشد. در زیر سناریوهای مختلفی را که تحت هر یک از این سه دسته قرار می‌گیرند و اطلاعات جمع‌آوری‌شده در هر یک را شرح می‌دهیم.

 

اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار می دهید

 ثبت نام حساب: وقتی برای دسترسی به یک یا چند سرویس ما برای یک حساب ثبت نام می کنید، باید از یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور برای ایجاد حساب کاربری استفاده کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید اطلاعاتی مانند نام، شماره تماس، آدرس ایمیل، نام شرکت و کشور خود را نیز برای تکمیل نمایه خود اضافه کنید.

 

تعامل با روبیت : ما ممکن است تعاملات شما را با خود ضبط، تجزیه و تحلیل و استفاده کنیم، از جمله مکالمات ایمیل، تلفن و چت با کارشناسان فروش و پشتیبانی مشتری خود، برای بهبود تعاملات خود با شما و سایر مشتریان.

 

اطلاعات از مرورگرها، دستگاه‌ها و سرورها: هنگامی که از وب‌سایت‌های ما بازدید می‌کنید، اطلاعاتی را که مرورگرهای وب، دستگاه‌های تلفن همراه و سرورها در دسترس قرار می‌دهند، جمع‌آوری می‌کنیم، مانند آدرس پروتکل اینترنت، نوع مرورگر، منطقه زمانی، URL ارجاع‌دهنده، تاریخ و زمان دسترسی، سیستم عامل، سازنده دستگاه تلفن همراه و اطلاعات شبکه تلفن همراه. ما این موارد را در فایل‌های گزارش خود لحاظ می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره بازدیدکنندگان وب‌سایت‌هایمان بدانیم.

 

اهداف استفاده از اطلاعات

علاوه بر اهداف ذکر شده در بالا، ممکن است از اطلاعات شما برای اهداف زیر استفاده کنیم:

 

  • برای برقراری ارتباط با شما (مانند از طریق ایمیل) در مورد خدماتی که برای آنها ثبت نام کرده اید، تغییرات در این خط مشی رازداری، تغییرات در شرایط خدمات یا اعلامیه های مهم؛

  • برای در جریان نگه داشتن شما در مورد محصولات و خدمات جدید، رویدادهای آینده، پیشنهادات، تبلیغات و سایر اطلاعاتی که فکر می کنیم برای شما جالب خواهد بود.

  • برای درخواست از شما برای شرکت در نظرسنجی ها، یا درخواست بازخورد در مورد محصولات و خدمات ما؛

  • برای راه‌اندازی و نگهداری حساب خود، و انجام سایر کارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات ما، مانند فعال کردن همکاری، ارائه میزبانی وب‌سایت و ایمیل، و پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات شما؛

  • برای درک نحوه استفاده کاربران از محصولات و خدمات ما، نظارت و جلوگیری از مشکلات، و بهبود محصولات و خدمات ما؛

  • برای ارائه پشتیبانی از مشتری و تجزیه و تحلیل و بهبود تعاملات خود با مشتریان؛

  • برای به روز رسانی، گسترش و تجزیه و تحلیل سوابق ما، شناسایی مشتریان جدید، و ارائه محصولات و خدماتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد؛

  • برای تجزیه و تحلیل روندها، مدیریت وب‌سایت‌های ما، و ردیابی پیمایش بازدیدکنندگان در وب‌سایت‌های ما برای درک آنچه بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند و کمک بهتر به آنها.

  • برای نظارت و بهبود کمپین های بازاریابی و ارائه پیشنهادات مرتبط با کاربر.

 

 

 

اطلاعات شما را با چه کسانی به اشتراک می گذاریم

ما اطلاعات شما را فقط به روش‌هایی که در این خط‌مشی رازداری توضیح داده شده است و فقط با طرف‌هایی که طرف قرارداد ما هستند به اشتراک می‌گذاریم.

 

کارمندان و پیمانکاران مستقل: کارمندان و پیمانکاران مستقل بر اساس نیاز به دانستن به اطلاعات تحت پوشش بخش اول دسترسی دارند. ما از همه کارمندان و پیمانکاران مستقل نهادهای گروه روبیت می خواهیم که برای اطلاعات شخصی که با آنها به اشتراک می گذاریم از این خط مشی رازداری پیروی کنند.

ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث: ممکن است لازم باشد اطلاعات شخصی و اطلاعات جمع‌آوری‌شده یا شناسایی‌شده شما را با ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالثی که درگیر آنها هستیم، مانند شرکای بازاریابی و تبلیغات، سازمان‌دهندگان رویداد، ارائه‌دهندگان تجزیه و تحلیل وب و پردازشگرهای پرداخت، به اشتراک بگذاریم. این ارائه دهندگان خدمات مجاز هستند از اطلاعات شخصی شما فقط در صورت لزوم برای ارائه این خدمات به ما استفاده کنند.

 

موارد دیگر: سناریوهای دیگری که در آنها ممکن است اطلاعات مشابه تحت پوشش بخش ۱ و ۲ را به اشتراک بگذاریم.

 

 

بخش دوم – اطلاعاتی که ارائه دهندگان مستقل از طرف ما پردازش می کنند

اطلاعات ارائه شده در ارتباط با خدمات: ممکن است اطلاعات شما را به ارائه دهندگان مستقلی که در ارتباط با ارائه خدمات خود یا ارائه پشتیبانی فنی برای خدمات خود استفاده می کنیم، واگذار کنیم. داده ها ممکن است در هنگام استفاده از خدمات ما در سرورهای ما ذخیره شوند یا به عنوان بخشی از خدمات ارائه شده با ما منتقل یا به اشتراک گذاشته شوند.

 

داده های سرویس را با چه کسانی به اشتراک می گذاریم؟

کارمندان و شرکت های مستقل: ما ممکن است دسترسی به داده های خدمات شما را برای کارمندانی که در ارائه خدمات مشارکت دارند (مجموعاً “کارمندان” ما) فراهم کنیم تا آنها بتوانند خطاها را شناسایی، تجزیه و تحلیل و برطرف کنند، ایمیل‌های گزارش‌شده به‌عنوان هرزنامه را به‌صورت دستی تأیید کنید تا تشخیص هرزنامه را بهبود ببخشید، ما اطمینان می‌دهیم که دسترسی کارکنان ما به داده‌های خدمات شما محدود به افراد خاصی است و ثبت شده است. کارمندان ما همچنین به داده هایی دسترسی خواهند داشت که شما آگاهانه برای پشتیبانی فنی یا وارد کردن داده ها به محصولات یا خدمات ما با ما به اشتراک می گذارید.

 

تا زمانی که شما استفاده از خدمات روبیت را انتخاب کنید، داده ها را در حساب شما نگه می داریم. هنگامی که حساب کاربری روبیت خود را خاتمه دهید، در نهایت طی پاکسازی بعدی که هر ۶ ماه یک بار انجام می شود، داده های شما از پایگاه داده فعال حذف می شود. داده های حذف شده از پایگاه داده فعال پس از ۳ ماه از نسخه پشتیبان حذف می شوند.

 

بخش سوم – عمومی

 

اطلاعات شما چقدر امن است؟

در روبیت، ما امنیت داده ها را بسیار جدی می گیریم. ما برای جلوگیری از دسترسی، استفاده، تغییر، افشا یا تخریب غیرمجاز اطلاعاتی که به ما سپرده‌اید، اقدامات لازم را برای اجرای حفاظت‌های اداری، فنی مناسب انجام داده‌ایم.

 

افشاء با رعایت تعهدات قانونی

ممکن است طبق قانون از ما خواسته شود که اطلاعات شخصی و داده‌های خدماتی شما را حفظ یا افشا کنیم تا با هر قانون، مقررات، فرآیند قانونی یا درخواست دولتی قابل اجرا، از جمله برای برآورده کردن الزامات امنیت ملی، مطابقت داشته باشیم.

 

 

استیفاء حقوق ما

اگر فکر کنیم که چنین افشایی برای جلوگیری از کلاهبرداری، بررسی هرگونه فعالیت مشکوک غیرقانونی، اجرای توافق‌نامه‌ها یا خط‌مشی‌های ما، یا حفاظت از ایمنی ضروری است، ممکن است اطلاعات شخصی و داده‌های خدماتی را در اختیار شخص ثالثی قرار دهیم.

 

نقل و انتقالات تجاری

درصورتی‌که کسب‌وکار خود را بفروشیم یا خریداری یا ادغام شویم، مطمئن می‌شویم که نهاد تملک‌کننده از نظر قانونی موظف است به تعهدات ما در قبال شما عمل کند. هر گونه تغییر در مالکیت یا استفاده از اطلاعات شخصی و داده های خدمات شما را از طریق ایمیل یا از طریق یک اطلاعیه برجسته در وب سایت خود مطلع خواهیم کرد. ما همچنین در مورد هر گونه انتخابی که ممکن است در مورد اطلاعات شخصی و داده های خدمات خود داشته باشید به شما اطلاع خواهیم داد.

 

مطابقت با این سیاست حفظ حریم خصوصی

ما تمام تلاش خود را از جمله بررسی های دوره ای انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات شخصی که ارائه می کنید مطابق با سیاست حریم خصوصی استفاده می شود. اگر در مورد پایبندی ما به این سیاست حفظ حریم خصوصی یا نحوه استفاده از اطلاعات شخصی شما نگرانی دارید، لطفاً برای ما بنویسید. ما با شما تماس خواهیم گرفت و در صورت لزوم، با مقامات نظارتی مربوطه هماهنگ می کنیم تا به طور موثر به نگرانی های شما رسیدگی شود.

 

اطلاع رسانی تغییرات

ما ممکن است در هر زمان، پس از اطلاع شما از طریق یک اطلاعیه خدمات یا با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل اصلی شما، سیاست حفظ حریم خصوصی را تغییر دهیم. اگر تغییرات قابل توجهی در خط مشی رازداری ایجاد کنیم که بر حقوق شما تأثیر می گذارد، حداقل ۳۰ روز قبل از آن از طریق ایمیل به آدرس ایمیل اصلی خود اطلاع رسانی در مورد تغییرات به شما ارائه می شود. اگر فکر می کنید که سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده بر حقوق شما در رابطه با استفاده شما از محصولات یا خدمات ما تأثیر می گذارد، می توانید با ارسال ایمیلی به ما ظرف ۳۰ روز استفاده خود را خاتمه دهید. ادامه استفاده شما پس از تاریخ اعمال تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی به منزله موافقت شما با سیاست حفظ حریم خصوصی اصلاح شده تلقی خواهد شد. شما اعلان ایمیلی در مورد تغییرات جزئی در سیاست حفظ حریم خصوصی دریافت نخواهید کرد.