چگونه به عنوان یک هنرمند در گوگل تأیید شویم | پنل دانش گوگل
آیا میدانستید که میتوانید به عنوان هنرمند در گوگل تأیید شوید (و تیک آبی مانند فیسبوک، اینستاگرام یا توییتر دریافت کنید؟) جستجوی گوگل امروزه یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود در اینترنت است. گوگل ادعای پنل دانش هنرمند و حضور تایید شده در موتور جستجوی خود را ممکن کرده است. تأیید شدن در Google بهعنوان یک هنرمند، در مورد برند شما بسیار مفید است و به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش اطلاعات شما در Google میدهد.
شما می توانید کنترل کنید که افراد هنگام جستجوی نام هنری یا موسیقی شما چه می بینند و می توانید آن را به نفع خودتان بهینه کنید. در این مقاله به شما خواهم گفت که چگونه به عنوان یک هنرمند در گوگل تأیید و وریفای شوید.
این آموزش شامل پانل های دانش، نحوه ادعا و استفاده از آنها و مزایا خواهد بود.
پنل دانش گوگل چیست؟
پانل دانش یک کادر اطلاعاتی است که به طور خودکار ایجاد می شود که هنگام جستجوی نهادها (افراد، سازمان ها، مکان ها و هنرمندان) در Google ظاهر می شود.
معمولاً در سمت راست بالای نتایج جستجو در مرورگر رایانه شخصی شما یا در بالای مرورگرهای تلفن ظاهر می شود.
پانلهای دانش هنرمندان معمولاً نام هنرمند، ژانر، انتشارات ( آلبومها و تکآهنگها) را نشان میدهند. اطلاعات اضافی موجود در پانلهای دانش میتواند شامل تصاویر هنرمند، پیوندهای وبسایت و رسانههای اجتماعی ، اطلاعات هنرمند و حتی اطلاعات کنسرت باشد.
هر چه گوگل بتواند اطلاعات بیشتری در مورد هنرمند بیابد، پنل دانش غنی تر خواهد بود.
برای اینکه بفهمید آیا پنل دانش هنرمند دارید یا نه، کافی است خودتان (میدانم، به نظر جالب میرسد) یا یکی از آهنگهایتان را همراه با نام هنرمند در گوگل جستجو کنید. ممکن است قبلا یکی داشته باشید!
چگونه یک پنل دانش گوگل برای هنرمندان دریافت کنیم
پنل های دانش در Google به طور خودکار تولید می شوند و توسط افراد ایجاد نمی شوند. با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید برای کمک به Google در یافتن اطلاعات برند هنرمند شما و ایجاد یک پانل دانش انجام دهید (در زیر توضیح خواهم داد).
توجه به این نکته مهم است که پیروی از این مراحل تضمین نمی کند که Google پانل دانش هنرمند شما را ایجاد کند. با این حال، احتمال ایجاد گوگل را افزایش می دهد.
این ترکیبی از موارد ذکر شده در زیر است، نه فقط یکی از آنها. ایده اصلی این است که Google را با حداکثر اطلاعات ممکن در مورد هنرمند از سایتهایی که گوگل به آنها اعتماد دارد، ارائه دهد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید.
پخش موسیقی شما
گزینه های زیادی برای هنرمندان وجود دارد که موسیقی خود را در سرویس های پخش و فروشگاه های آنلاین مانند iTunes، Spotify ، Amazon Music ، Deezer ، Tidal ، YouTube Music و غیره منتشر کنند.
هر مسیری که باشد، توزیع موسیقی شما به Google اجازه میدهد تا دادههای ثابتی را درباره موسیقی شما از فروشگاههای مختلف جمعآوری کند، فروشگاههایی که توسط گوگل منابع معتبری در صنعت موسیقی محسوب میشوند.
این احتمالاً منجر به ایجاد یک پانل دانش در Google برای شما به عنوان یک هنرمند می شود.
هنگام توزیع موسیقی خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که توزیع کننده یا لیبل شما موسیقی شما را در YouTube Music به عنوان یکی از فروشگاه ها ارسال کند.
یوتیوبموزیک به عنوان بخشی از خانواده گوگل محسوب میشود، یوتیوبموزیک منبع کلیدی اطلاعات پنل های دانش گوگل برای هنرمندان است.
خوشبختانه برای شما، ما اینجا در روبیت یک سرویس پخش و توزیع موسیقی را ارائه می دهیم که در فروشگاههایی مانند یوتیوبموزیک، آیتیونز، اسپاتیفای، امازونموزیک، دیزر، تیدال و غیره منتشر کنند.
ابتدا باید چند آهنگ منتشر شده در پلتفرمهای موسیقی داشته باشید. که میتوانید از طریق روبیت آهنگ خود را در تمام پلتفرمهای موسیقی منتشر کنید. (اگر آهنگ منتشر شده ندارید از اینجا اقدام کنید)
سرویس توزیع موسیقی روبیت, موسیقی شما را به تمام پلتفرمهای اصلی مانند اسپاتیفای، اپلموزیک و آمازونموزیک میرساند. (سفارش پخش موسیقی در اسپاتیفای , اپل موزیک و سایر پلتفرمها)
علاوه بر این، ما فرصتهای صدور مجوز همگامسازی انحصاری را ارائه میدهیم. امیدواریم آنچه را که ما می توانیم برای حرفه شما انجام دهیم را دوست داشته باشید و بخواهید از برخی از این خدمات شگفت انگیز دیگر استفاده کنید.
حضور در رسانه های اجتماعی
رسانههای اجتماعی بدون شک یکی از قویترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر هنرمندی است و منبع اطلاعاتی حیاتی برای هر نهادی در عصر حاضر است. گوگل این را تشخیص می دهد و معمولا صفحات رسانه های اجتماعی را در موتور جستجوی خود رتبه بالایی می دهد.
داشتن صفحات بهروز در رسانههای اجتماعی برای برند هنرمندتان به گوگل اجازه میدهد اطلاعات بیشتری درباره شما به عنوان یک هنرمند جمعآوری کند.
صفحات هنرمندان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام معمولاً در پایین پانل دانش یک هنرمند ظاهر می شوند.
یکی از راههای کمک به گوگل برای ایجاد پنل دانش هنرمند شما، سادهسازی حضور آنلاین برند هنرمند شما است. این ممکن است پیچیده به نظر برسد اگر شما در زمینه فناوری اطلاعات کافی ندارید، اما واقعاً اینطور نیست.
از طریق پلتفرم هایی مانند Apple Music for Artists ، Spotify for Artists ، و YouTube for Artists ، می توانید تصاویر و اطلاعات هنرمند خود را در فروشگاه های مربوطه ویرایش و به روز کنید.
ویکیپدیا
گوگل ویکیپدیا را بهعنوان منبع اطلاعاتی برای موضوعات مختلف، از جمله اطلاعات زندگینامهای برای هنرمندان، در رتبه بالایی قرار میدهد. اگر صفحه ویکیپدیا دارید، احتمالاً در پانل دانش گوگل شما نمایش داده میشود.
معمولاً یک بیوگرافی مختصر به پنل دانش هنرمند شما ارائه می دهد که پیوندی در زیر آن به صفحه ویکی پدیا شما منتهی می شود. داشتن یک صفحه ویکیپدیا احتمالاً منجر به ایجاد پانل دانش Google شما میشود.
آموزش وریفای پنل دانش گوگل برای هنرمندان موسیقی
هنگامی که یک پانل دانش دارید، قدم بعدی برای وریفای در گوگل این است که پنل دانش خود را ادعا کنید. نام هنری خود را جستجو کنید و به پایین پنل دانش خود بروید.
در آنجا، یک گزینه قابل کلیک برای «ادعای این پنل دانش» یا “Claim this knowledge panel” پیدا خواهید کرد. هنگامی که روی آن کلیک کردید، مراحلی را که گوگل ارائه میکند برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.
Google برای ادعای پانل دانش هنرمند خود چند الزام دارد. آنها از شما می خواهند که اطلاعات کلی در مورد هنرمند، مانند دسته های رسانه های اجتماعی را ارائه دهید.
آنها همچنین از شما میخواهند که نوعی مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت را نشان دهید (برای ایرانیها پاسپورت) تا ثابت کنید هنرمند پنل دانش هستید.
گوگل همچنین این گزینه را برای مدیربرنامه رسمی هنرمند ارائه می دهد که از طرف هنرمند پنل دانش را درخواست کند. پس از شروع فرآیند ادعا، گزینه ادعا به عنوان مدیربرنامه رسمی در دسترس است.
پس از ارسال، ممکن است چند روز طول بکشد تا گوگل درخواست شما را پردازش کند. پس از تأیید، ایمیلی از گوگل دریافت خواهید کرد که تأیید پانل دانش شما را تأیید می کند.
مزایای داشتن پنل دانش
چندین مزیت برای ادعای پانل دانش شما وجود دارد. تأیید در گوگل به شما امکان کنترل بیشتری بر روی اطلاعاتی که در پانل شما نشان داده میشود، میدهد.
این به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به برند هنرمند خود را اضافه کنید و ویرایش هایی را برای بهبود یا تصحیح اطلاعات در پانل دانش پیشنهاد دهید.
همچنین دارای ویژگیهای اضافی مانند ایجاد پست است که به طرفداران شما کمک میکند تا از جدیدترین موسیقیهایتان با خبر باشند.
من شما را با برخی از ویژگیهای زیر آشنا میکنم و شما را راهنمایی میکنم که چگونه از وضعیت تأیید شده خود در Google بهترین استفاده را ببرید.
ارسال پست در گوگل
یکی از جالبترین ویژگیهای جدیدی که گوگل برای حسابهای وریفای شده ارائه میکند، امکان ایجاد پست در گوگل است. وقتی پستی میسازید، معمولاً در زیر پانل دانش شما برای هنرمندان و زیر انتشار (آلبوم یا تک آهنگ) که انتخاب میکنید نمایش داده میشود.
این بدان معناست که اگر کسی نام هنرمند یا آخرین نسخه شما را در گوگل جستجو کند، میتواند پست شما را در زیر پانلهای دانش هم برای هنرمند و هم برای انتشار مشاهده کند. جالبه نه؟
همچنین گزینه هایی در مورد نوع پستی که می توانید ایجاد کنید وجود دارد که می تواند یک داستان، مقاله، ویدئو، رویداد یا یک نظرسنجی باشد.
همچنین میتوانید ویدیوهای منتشر شده جدید را مستقیماً از یوتیوب به اشتراک بگذارید، یک پست برای نمایش آینده ایجاد کنید و یا یک نظرسنجی ارسال کنید تا نظرات دنبالکنندگان را دریافت کنید.
برنامه ریزی و هدف گذاری پست ها
وریفای در گوگل به شما امکان میدهد داستانها، مقالهها و پستهای نظرسنجی را برای انتشار در زمان دلخواه خود برنامهریزی کنید. یک ویژگی جالب که در دسترس است گزینه هدف گذاری است.
برای پستهای خود، میتوانید با مشخص کردن مکانهایی که میخواهید پست شما به آن برسد، مخاطبان هدف را انتخاب کنید. این به شما انعطاف پذیری می دهد تا مخاطبان هدف را برای هر پست مشخص کنید.
تجزیه و تحلیل برای پست های گوگل
یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد وریفای شدن در گوگل، دسترسی به تجزیه و تحلیل برای همه پست های شما است. از قسمت داشبورد پنل دانش خود، می توانید آمار هر پستی را که می گذارید مشاهده کنید.
شما یاد می گیرید که چند نفر با هر پست و به طور کلی چه کسانی با همه پست های شما تعامل داشته اند.
ویرایش عکس های تصویر هنرمند
پس از ادعای پنل دانش خود و وریفای در گوگل, گوگل به شما اجازه میدهد عکس ویژگی را در پنل خود اضافه یا ویرایش کنید. پس از پذیرش، عکس نسبت به سایر تصاویر در پانل دانش شما اولویت دارد.
این به شما این مزیت را می دهد که عکسی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند هنرمند شما باشد. همچنین به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به بروزرسانی تصویر هنرمند خود، این مورد را تغییر دهید.

گوگل نیاز دارد که تصویر برجسته حداقل ۲۰۰ پیکسل در ۲۰۰ پیکسل باشد و استفاده از تصویر مربعی را توصیه می کند.
گوگل همچنین به شما امکان می دهد یک عکس نمایه، جدا از عکس اصلی، که در بالای پست های گوگل شما نشان داده شده است، اضافه کنید. تیک آبی برای نشان دادن وضعیت تأیید شده شما در کنار این عکس در پست های گوگل شما نمایش داده می شود.
قایبلیت ویرایش اطلاعات شما در پنل دانش گوگل
می توانید مستقیماً برخی از اطلاعات نشان داده شده در پانل دانش Google خود را اضافه و ویرایش کنید. این شامل پیوندهای رسانه اجتماعی هنرمند شما، وب سایت و صفحه ویکیپدیا شما میشود.
به خصوص اگر گوگل به طور خودکار اطلاعات شما را به پنل دانش شما اضافه نکند یا اطلاعات نامنظم باشد، مفید است.
با این حال، اطلاعاتی در پنل دانش شما وجود دارد که نمی توانید مستقیما آنها را ویرایش کنید. اما میتوانید درخواست آن را ارسال کنید.
اگر هر یک از حقایق در پنل دانش شما نامنظم است، می توانید ویرایش هایی را پیشنهاد دهید.
میتوانید این کار را با وارد شدن به حساب گوگل خود و کلیک بر روی «پیشنهاد ویرایش» یا ‘suggest edits’ در بالای پانل دانش درخواست ویرایش کنید. گوگل به پیشنهادات ویرایش شما اولویت می دهد.
درخواست تغییر نام هنرمند در گوگل
Google به شما امکان میدهد یک «درخواست تغییر نام» را از طریق پنل دانش خود ارسال کنید.
با این حال، آنها در تأیید تغییرات نام سختگیر هستند.
اکنون می دانید چگونه به عنوان یک هنرمند در گوگل وریفای کنید
پنلهای دانش گوگل برای هنرمندان یک ابزار تبلیغاتی مهم هستند که طرفداران به راحتی میتوانند موسیقی و اطلاعات هنرمند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
وریفای شدن نه تنها برند هنری شما را تقویت میکند، بلکه کنترل برند هنری شما را در قدرتمندترین ابزار اینترنت، گوگل، به شما میدهد.
مطمئن شوید که پنل دانش خود را وریفای میکنید که از تمام مزایای آن بهره ببرید! آیا در گوگل تایید شده اید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!
آیا شما یک موسیقیدان یا هنرمند هستید؟
روبیت همیشه به دنبال کمک به هنرمندان است، به خدمات ما نگاهی بیندازید تا دریابید که چه چیزی می توانیم برای شنیدن موسیقی شما ارائه دهیم.